happy easter!


Glad påsk på er alla! Igår var jag och Mathias bjudna till min mormor för lite påskmat tillsammans med resten av familjen + morbror och hans familj. Älskade lilla Nellie. Att jag kan känna så mycket kärlek för en liten varelse som henne är helt sjukt! Det räcker med att jag tittar på henne så ler jag. Hon är så förbannat söt!
Mathias blev kanske inte så glad på mig när jag sa till Nellie att hon skulle kalla honom för "Tittis". Hon sprang runt i säkert flera timmar och pekade på Mathias och sa: "TITTIS!" Sen sprang hon därifrån så att han inte skulle få tag på henne.
Mys unge! Jag hoppas verkligen att jag och Mathias har en sån stor tur att vårt barn blir till hälften så härlig som Nellie.
Min låtsasmorfar sa igår att han och mormor föväntade sig minst 2 - 3 barnbarnsbarn från mig och Mathias. Ha, det ska vi bli två om svarade jag. För mig räcker ett litet mirakel :)

Jag sitter hemma just nu och försöker plugga till tentan medan Mathias är i skogen tillsammans med min far och hugger och kör traktor. haha.

Aja, ville bara uppdatera lite. Kommer säkerligen vara upptagen med plugget fram till fredag, men ska försöka "höra" av mig någon gång ;)

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback