not enough


Usch, nu har jag blivit sådär dålig igen med bloggningen.. Förlåt!
Inget nytt på denna sida, förutom tentahelvetet som jag ännu en gång fick IG på. Suger så oerhört mycket så jag inte förstår. Otroligt besviken på mig själv just nu, men bara att ta igen det med hemtentorna + den sista salstentan.

Min kära kusin Timmy är även hemma efter x antal månader som reseledare i Tunisien, han skulle ha kommit hem tidigare men vulkanen stoppade honom. Han ska försöka komma hit någon dag så att jag får höra om alla äventyr :)

Annars är det inte så mycket mer att säga.. Förutom att jag är så otroligt trött på människor som snackar bakom min rygg. De är själv så dumma att de inte inser att jag vet att dem pratar om mig.
Jag har köpt en ny telefon, (igen, jaa..) och anledningen till att jag gjorde det var att jag ville känna mig vuxen och betala själv. Plus att jag själv ville stå på numret. Hittills har min mamma betalat och stått på mitt abonnemang. Men nu kommer vissa människor och säger att det är Mathias som kommer att betala mina telefonräkningar. Jag kan säga er att det kommer vara min absoluta sista utväg ifall jag själv inte har pengar. Jag går hellre till mamma och ber om pengar isf. Visst, Mathias betalar alla räkningar, men det folk inte vet är var jag gjorde av mina pengar jag tjänade när jag jobbade på Miljöteamet och även nu när jag får CSN - bidrag. Ni har ingen jävla aning!

Jag blir så trött på dem som säger detta, de som känner mig vet att jag inte är någon 'gold digger'.

Tack för mig!

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback