And when I close my eyes tonight



ja, herregud. nu har jag gjort det för femtielfte gången.. kanske bäst att inse att jag inte kommer bli någon blondinbella elr kenza gällande bloggningen.

men iaf!
Ni vill säkert ha en uppdatering gällande mitt liv från förra inlägget.

I förförra inlägget skrev jag ju att vi skulle flytta till Kumla i höst.
Hösten kom redan i somras.. Två dagar efter de där inlägget så fick vi kolla på en lägenhet och den lägenheten flytta vi in i en vecka senare :) så 2:a juli blev jag Kumla - bo för andra gången och Mathias för första :) Vi har en kanon fin trea nästan "precis" i centrum ;) Bor granne med Husaren och Hotellet här.

Vi trivs kanon här och har kommit fram till att vi inte kommer flytta tillbaka till Finnerödja/Laxå igen.
Utan här ska vi etablera vår familj :)

På tal om familj så har det hänt en del i min egna. Mina föräldrar har ännu en gång gått ifrån varandra. (Borde vara van) Men sånt är aldrig lätt, och jag har haft ett enormt stöd i mina fina tjejer som alltid finns ett samtal bort. Och även min egna Mathias såklart.

Och nu över till andra, lite mer roliga nyheter, jag har kommit in på min absoluta drömutbildning. Eller man kanske inte kan kalla det en utbildning, men det är ett steg i rätt riktigt mot Kriminalvården.
Nästa onsdag börjar jag plugga Kriminologi på Örebro Universitet. Och jag har aldrig varit lyckligare!

Eller jo, de har jag faktiskt varit, när jag fick min Mathias för två år sedan. 22 augusti 2008 <3
För att fira våra två underbara, men turbulenta år tillsammans så åkte vi till Kolmården en helg och det är det mest underbara jag varit med om. Mathias kommenterade med att han aldrig sett mig så lycklig som jag var när jag bara stod en halvtimme vid elefanterna och även vid tigrarna. Underbart var det!

Jag ska försöka blogga lite mer, hoppas bara tiden räcker till eftersom vi har en bok på 1000 sidor vi ska läsa under kursens gång. På inte så enkel engelska vill jag tillägga!

Nu blir det sängen + thé + min härliga kurslitteratur innan jag faller i sömn :)
God natt!


 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback