the place was empty


sitter just nu i min stora och sköna soffa. har precis skrivit ut två gamla tentor och kollat på dem, inte så värst svårt.. hoppas jag har samma "tur" på fredag då vi har vår första tenta.

jag har även på CSI: MIAMI säsong 3 på i bakgrunden. vi köpte den 3 och 4:e säsongen, så nu saknas de bara 2 st säsonger. ska beställa dem den 25 tänkte vi. sen är det bara att börja samla på CSI. (originalet)

imorgon ska jg träffa Lisa och Anna, tentaplugg står på schemat!
snart kommer tias hem, med hamburgertallrik, och han har nog med sig sin bror. jag lovade i ett svagt ögonblick att kolla på den nya Beck.. jag ska försöka lägga mig så att dem inte ser mig och plugga ist ;) mihi!

ne, nu ska jag fortsätta lösa mord och läsa om medier!

jag vet inte om jag kan komma ifrån den här känslan av bevikelse..
vissa saker tror man bara inte..

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback