university studies


idag har jag varit i skolan i hela tre timmar ;) inte lång tid alls, men långt för oss som brukar gå 2.. Igår hade vi ju faktiskt en föreläsning på ungefär 3 timmar, rätt seg. den föreläsninegn handlade om PM - skrivning.
för nu, nu är det dags för att börja skriva vårt PM!
satt idag och spånade idag. kan bli brrra :)

förresten så skrev jag tenta i fredags och det gick käpprakt åt helvete känns det som!
men det är bara att skriva omtenta sen och hoppas att den går bättre.
har deppat färdigt nu och därför tar jag nya tag och bryr mig inte.

vi (jag och min grupp som jag hade denna vecka) har precis lämnat in vår analys om en artikel. känns bra. är riktigt nöjd med vårt arbete och jag måste säga att denna grupp var den bästa jag någonsin arbetat med! :)


mycket om skolan just nu, men så det när man är student! :)

nu ska jag umgås med min älskade sambo.
vi har planer på gång nu (A)

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback