no ones fault


Gosh! Nu har det varit som tidigare alldeles för längesen jag skrev. Men det har hänt mycket nu under den senaste månaden och jag har inte mått så bra psykiskt så har inte haft orken riktigt.

Men bra nyheter kommer här:
  • Mathias har fått jobb
  • Jag har klarat 3 tentor! (hallelujah - moment, har två omtentor i augusti)
  • Vi ska flytta till Kumla i höst (bästa beslutet på läääänge)

Imorgon kommer min älskade Diana hit och det ska bli mys, tror att vi båda har saker att prata ut om.
Blev ingen lång uppdatering men aja, nu vet ni vad som pågår här i Finnerödja iaf ;)

Nu ska jag dricka upp mitt thé och lösa mordgåtor från 90 - talet. PS, har sökt flera jobb nu idag så nu är det på gång hoppas jag.

Aja, ha en great kväll och vecka!

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback