here's to you!


Än en gång har jag inte skrivit på x antal veckor. Mycket har hänt, jag har hunnit bli vuxen (20 - årsstrecket är jag nu över), vi har lämnat in vårt PM och får reda på betygena inom bara några dagar, vi har haft fest här och fått en ruta krossad (Det är fixat, så ingen fara), har börjat med en annan delkurs (otroligt tråkig).. Sen var det nog inget mer.. Haha, kanske inte så värst mycket som hänt men en del ;) Mer än vad det brukar iaf..
Jo, förresten. Macken har gått i konkurs och Mathias är nu arbetslös. Men det bästa med honom är att det inte märks, han är inte deppig utan han söker jobb varje dag och låter sig inte nedslås. (Tvärtom vad jag gjorde när jag slutade på mitt jobb) All kärlek åt min tias! <3

Ja just ja! Jag fick 3 poäng från godkänt på min tenta jag hade för en månad sen ungefär, så på lördag har jag omtenta.. Känns liiite surt bara.. :( Men det är bara att ta nya tag :)

I veckan när vi var inne och handlade mat så fick vi syn på ett Wii Fit Plus spel och det köpte vi så jag har faktiskt kommit igång med den träning jag skulle ha börjat med för x antal månader sen. Körde ett riktigt stenhårt pass imorse och även innan lunchen, det verkligen dröp svett om mig. Kommer säkerligen ha träningsvärk imorgon, men det är gött! :)

Och jag har även investerat i en OBH Nordica Björn Axén Volumaster för mina födelsedagspengar. (Annars skulle jag ha slösat dem på kaffe på universitetet mm..) Provade den en snabbis nu ikväll och trots att jag gjorde en "latversion" så märkte jag lite skillnad på håret. Det är meningen att "tången" ska göra så att håret får mer volym. Och ju plattare hår man har, desto mer fyllighet blir det av tången. Ha, jag är en perfekt kandidat!
Förövrigt har jag blivit helt frälst av Björn Axén. Jag har massa schampoo'n och balsam här hemma. Underbara produkter! Lite dyrt, men det är verkligen värt pengarna. Det lovar jag!

Här har ni tången! Finns för olika priser på lite
olika ställen runt om i stan. Jag köpte min på Net on Net
och jag la ungefär 320 kr på den tror jag.

nej, nu ska jag ställa mig vid spisen och fixa spenatsoppa. (Jag har blivit liiite nyttig)
Mathias har varit jätteduktig hela dagen och städat, medan jag har varvat plugg inför tenta och sömn ;)

Jag ska försöka bättra mig gällande uppdateringen. Vet ju att ni vill läsa om precis varje liten sak om mitt liv ;)
Haha,

Ha en bra kväll!

PUSS!
& lolläää

Kommentarer

Postat av: Petra

Klart jag vill läsa om allt i ditt liv när jag inte träffar dig ( ;( ) alltför ofta längre. MEN jag lovar, att jag inte slutat ägna tankar åt dig min söta vän! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback