when we meet again


Herregud vad trött jag är. Öppnade nyss en Red Bull för att kunna hålla mig vaken typ 2 timmar till, eller ja, 3. Måste se fortsättningen på CSI - triologin som började igår. Nu har dem gjort så att alla serier inom CSI "samarbetar". Igår var det Miami och idag New York. Gillar inte när dem gör så. Serierna ska vara i sina respektive städer och personalen ska vara på sin plats.

Förresten, vi köpte världens underbaraste filt igår på Chilli. Hur mysig som helst! :)

Sminkrengöringen funkade bra och det andra med jag köpte. Kände verkligen en skillnad idag när jag satte på mig sminket. Och sånt gillar jag!

Idag trodde jag att det skulle bli en lång dag på universitetet. Men det blev en vanlig dag, stod fel i schemat upptäckte vi när vi slutade kl 3 ist för kl 5. Men det gillar vi! Imorgon är det övning och jag förstod lite iaf av det vi gick igenom idag så imorgon kanske jag kan bidra med något ;)

Mathias ska ställa sig snart och baka bullar. För imorgon kommer hans chef på fika. Elr ja, chef.. Hans föredetta chef. Men nu ska vi värma pizzarester. Sen ska jag ta mig en kopp thé som lukta som Banana skids. elr vad det nu heter. fick det av Mathias syster i födelsedagspresent i helgen.

Hoppas ni har en mysig tisdagskväll! Jag tycker personligen att mys borde vara en rättighet.

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback