you heard me


Gud vad jobbigt det kan vara att "jogga" i 20 minuter framför tv'n. Hittade en funktion som gör att man kan springa samtidigt som man kollar på tv, smaaart tyckte jag och satte igång. Jag är helt slut, det rinner om mig så duschen ropar, nej, han skriker på mig!
Nu har jag tränat sammanlagt en timme idag, och det känns najs!

Har kollat lite i boken inför tentan imorgon, men det känns lite meningslöst. Kan jag det inte nu, så kan jag det inte redan imorgon heller. Bara att hålla tummarna och få saken gjord. Efter imorgon har jag bara två veckor på mig ungefär att plugga till nästa tenta. Känns rätt skönt att vi på sista delkursen "bara" ska göra en hemtenta.

Ska fortsätta kolla på ett gammalt CSI avsnitt som visas på femman nu. Min absoluta favoritserie. Finns ingen serie som slår orginalet, CSI: Las Vegas. Miami och New York kan ta sig någonstans. Criminal Minds är också en favorit.
Det är nog för att jag har kollat på dem här serierna alldeles för mycket som jag vill läsa kriminolgi och därefter börja jobba på Kriminalvården. KÄMPA LOUISE! Har anmält mig till två kurser inom kriminolgi till hösten.

Aja, blev ett litet längre inlägg än jag tänkte..

PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback