lift me up


Sitter och försöker ordna ordning i kaoset som just nu är vårt kontor. När vi flyttade in hade vi det här rummet som sovrum, men min sambo är en person som alltid ska möblera om. (fråga vem som helst som känner honom. han kan möblera när som helst och hur ofta som helst) och då fick han för sig förra helgen att vi skulle byta sovrum så att vi tog kontoret som sovrum istället.

och vi hade äntligen fått ordning på kontoret där det tidigare var och självklart ska han förstöra det.. hmpff. men han hade rätt, sovrummet blev bättre i det andra rummet. men säg inte att jag sagt det! ;)))

Inatt så läste jag en kursbok i några timmar. skönt att äntligen ha kommit in i det. om en vecka börjar föreläsningarna :))) sjukt kul ska det bli!

nej, nu ska jag fortsätta med mitt organiserade. mathias får fixa upp tavlorna, jag kan inte borra :$


ha det brrra!
PUSS!
/ lolläää

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback