chill på rummet

nu sitter jag på rummet igen, soft äre.
om ungefär 50 minuter så är det middag. muuums.
fast är inte så hungrig.. men iaf, mat är brrra.

efter maten så ska vi nog ut hela klassen. lisa sa att det var obligatoriskt ;) och inte ens killen som inte är 18 har ngt att skylla på! haha, här i Spanien kommer alla in ;D

imorgon blir det spanska och sen ska vi till en bodega och kolla.
sen vet jag inte.. måste in till market'en och köpa en tvättpåse + tops ngn dag snart..

förresten! kolla in min bdb, (lolleee) la in lite bilder på campus och staden förut :)
så ni vet vart jag håller hus ;)

nu ska jag ta det lugnt tills matsalen öppnar. köpte lite nya böcker på Pocket Shop innan vi åkte igår.
sjuk dag igår förresten.. men det kan jag nog ta imorgon :)

just ja, malin! vi kom på varför mailen inte funka ;) haha.
karin var lite smart där. ;D men bara de funkar tills nästa vecka så är det lugnt för oss ;D

aja, bok och säng var det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback