framme & det är varmt ;)

yep, just nu sitter jag faktiskt i Jerez de la Frontera i SPANIEN, närmare sagt så sitter jag på Campus el Sabio i mitt rum nr 51 tillsammans med min rumskamrat Malin. Mycket trevlig tjej!  fast hon är djurgårdare ;)))) bittra fiender kan vi bli har vi sagt, men som tur är så håller hon inte stenhårt på djurgården i hockey. hon kollar bara när de spelar och det är väl okej för mig ;)

blir bara ett kort inlägg för snart ska vi iväg på vårt första projektarbetsmöte.
har precis kommit ifrån ett stort supermarket elr vad man ska kalla det.

imorse regnade det och var kallt när vi vaknade, men nu de senaste timmarna har de blivit fint fint väder ;D
känner redan nu att jag börjar bli ganska förkyld..  men det är ju smällar man får ta

skolan ligger i ett rikemansområde. det ni! ;) bilder kommer senare när jag snor karins kamera. glömde nämligen att ta med min ut när vi var på promenaden.

gänget som är här med mig är helt okej, kommer nog bli hur bra som helst när vi har lärt känna varandra lite mer ;D
fest ikväll kanske? vilka är på? va va va?

förresten, MALIN! jag & Karin kommer inte åt vår skolmail. så ni kan väl maila oss på våran vanliga:
[email protected]
och karins:  [email protected]
(hoppas de var okej karin att jag gav ut din. men annars, PUSS!)

nu ska jag gå på toa och sen blir det nog ner till lektionssalarna.
hoppas ni har det bra där hemma för det har vi här ;D

PUSS på er alla!
förresten är jag och malin största nördarna.. vi sitter 3 meter ifrån varandra och pratar på msn ;) men går vi JB så går vi fanimig JB !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback