häng i rummet

nu sitter jag med Malin i vårt stökiga rum.
lite sämst är det, ingen idé att packa upp våra saker då vi ska flytta till ett nytt rum på lördag.
jiiippie att leva i en resväska i nästan en vecka. nej skulle inte tro det!

idag har vi varit på en bodega. och det var väl helt okej, förutom att vi fick smaka på ngt äckligt.
och hungriga var vi med och skulle ha hunnit hem till lunchen, men nej, vi fick gott nöja oss med en äcklig macka.
bläää.

efter bodegabesöket så gick jag, klara, malin, mikaela och karin till supermercado't. handlade lite välbehövliga saker som CHIPS! mums mums mums..

men som sagt så sitter vi i vårt rum och snackar.
jag lyssnar på musik och malin på äcklig fotboll. ;)
malin upptäckte typ nyss att fbk och dif spelar mot varandra imorgon. ATTANS BANANER!
men vi har sagt att vi får vara neutrala i den här matchen. haha ;D

snart är det mat, rättare sagt om 10 min ungefär.
hoppas verkligen att det är god mat annars blir jag sur.
ikväll så ska jag ta det lugnt . är så sjukt trött så jag vet inte vad.
orkar knappt gå på toa..
och då äre illa.
så mat, dusch och sen dator/film sen tidigt i säng.
låter mycket bra om jag får säga det själv

nu ska jag dunka lite Stomp innan maten

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback