nu var vi ju då hemma

okej., nu sitter jag på rummet igen. har precis kommit hem från en pub elr vad  man ska kalla det.
mysigt var det. var där med ungefär hälften av klassen.. elr kanske mindre.
fick med oss hem en ganska överförfriskad Alex.. haha ;D  och han har inte en nyckel till sitt rum, utan det hade Pontus. men jag och malin var smarta o lämna över honom till grannarna. fast malin fastna där med. ;D
själv är man lite salongsberusad men det kan bara bero på att jag knappt ätit ngt idag. så jag skyller på det! ;D

trevligt ställe var vi på iaf :)))
imorgon blir det en riktig utgång med HELA klassen. det har iaf jag planerat.
klassen här är så jävla skön så jag vet inte!
PUSS på er alla.
imorgon ska jag tvinga alla att hitta på ett namn till klassen.
kan ju inte bara kalla den "klassen" lixom.. nej det går inte.

nu blir det säng om inte min man behagar att komma in på msn..
fast först ska jag nog tvätta bort sminket och sen mysa med sovkläder.

haha, blev kallad luffare av mina och malins grannar som förövrigt är störtsköna grabbs!!!
bara så ni vet ;) och varför jag blev kallad luffare var för att jag går o lägger mig nu.
men bara för att den ena killen inte  är 18 och inte vet hur viktig sömnen är för en som är för en över 18  ;)))
haha, nej skämt åsido. är sjukt trött och har varit det hela dagen och så ser sängen sjukt skön ut!

men nu ska jag faktiskt bege mig till badrummet 1 meter bort ;D

PUSS på er och jag hoppas att ni alla har haft en lika rolig onsdagskväll som jag ;D
skriver mer om kvällen imorgon ;DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback